Jeśli płytki są na stanie to czas oczekiwania na dostawę wynosi od 3 do 6 dni roboczych. Czas oczekiwania podany przy poszczególnych płytkach jest czasem orientacyjnym i może on ulec zmianie. Aby uzyskać informacje na temat dostępności można napisać do nas e-maila.
Od kilku miesięcy posiadamy nowe metody zabezpieczania przesyłek. Staramy się pakować towar tak aby przesyłka dotarła w nienaruszonym stanie i aby klient miał 100% satysfakcje z zakupionego u nas towaru.
Tak, fakturę wystawiamy dla każdego zamówienia. Jest ona wysyłana mailowo po dostawie zamówienia, oczywiście jeśli jest potrzebna faktura w wersji papierowej możemy wysłać pocztą tradycyjną. Automatycznie do każdego zamówienia jest generowana pro-forma.
Przy odbiorze przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie przy kurierze,czy przesyłka nie nosi uszkodzeń zewnętrznych widocznych gołym okiem. Jeśli tak owe lub inne uszkodzenia maja miejsce należy koniecznie spisać protokół w obecności kuriera. Ze względu na dużą ilość płytek,nie jest możliwe sprawdzenie każdej płytki z osobna,dlatego też dajemy klientowi 24 godziny na dokładne sprawdzenie towaru i przesłanie do nas ewentualnej reklamacji.
Reklamacja może być złożona pisemnie na adres Sprzedawcy (FIRMA HANDLOWA "GABI" ĆWIKLIŃSKI MAREK w spadku, ul. Wspólna 105, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski), pocztą elektroniczną lub osobiście pod wskazanym wyżej adresem. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji oraz zdjęć reklamowanego towaru.
Koszt dostawy jest wyliczany automatycznie dla państwa zamówienia podczas składania zamówienia, więcej szczegółów w zakładce transport.
Ceny kosztów dostawy nie dotyczą płytek korzylius oraz płytek innych producentów o wymiarach 179,8x23 ,149,8x23 oraz 1198x1198
W celu ustalenia kosztów dostawy tych płytek prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy celem ustalenia indywidualnego kosztu dostawy.
Dostawy są realizowane samochodami ciężarowymi o wadze znacznie powyżej 3,5 tony co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy!