-
1. Czy ceny w waszym sklepie są cenami netto czy brutto? Oraz w jakim gatunku sprzedajemy produkty?
- Wszystkie ceny w naszym sklepie są cenami brutto. Płytki które sprzedajemy są w I gatunku.
-
2. Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
- Jeśli płytki są na stanie to czas oczekiwania na dostawę wynosi od 3 do 6 dni roboczych. Czas oczekiwania podany przy poszczególnych płytkach jest czasem orientacyjnym i może on ulec zmianie. Aby uzyskać informacje na temat dostępności można napisać do nas e-maila.
-
3. Jakie formy płatności istnieją w waszym sklepie?
- Kurier przedpłata. Płatność przelewem, wpłata całości sumy, bez dodatkowych opłat.
- Kurier przedpłata. Płatność przelewem online lub kartą (PayU)
- Kurier za pobraniem. Płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki. (w takim przypadku kurier pobiera dodatkowa opłatę manipulacyjna w wysokości 45zl).
-
4. Czy jest możliwość umówienia się na konkretna datę i godzinę dostarczenia zamówienia?
Niestety nie ma takiej możliwości. Kurierzy dostarczają zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
-
5. Czy jest możliwość umówienia się na dostarczenia zamówienia w sobotę?
- Niestety nie ma takiej możliwości.
Kurierzy dostarczają zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
-
6. Czy klient jest informowany o dacie dostarczenia towaru?
- Dzień przed dostawa informujemy klienta mailowo podając numer przesyłki oraz telefon do siedziby spedycji.
-
7. Czy kurier wnosi towar do domu/mieszkania?
- Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do domu/mieszkania, transport obejmuje jedynie wyładunek.
-
8. Czy przesyłki nadawane przez was są pakowane bezpiecznie, czy płytki dojadą nie uszkodzone?
- Od kilku miesięcy posiadamy nowe metody zabezpieczania przesyłek.
Staramy się pakować towar tak aby przesyłka dotarła w nienaruszonym stanie i aby klient miał 100% satysfakcje z zakupionego u nas towaru.
-
9. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Niestety nie, odbiór osobisty nie jest możliwy.
-
10. Czy za zamówione płytki otrzymam fakturę Vat?
- Tak, fakturę wystawiamy dla każdego zamówienia. Jest ona wysyłana mailowo po dostawie zamówienia, oczywiście jeśli jest potrzebna faktura w wersji papierowej możemy wysłać pocztą tradycyjną. Automatycznie do każdego zamówienia jest generowana pro-forma.
-
11. Jak postępować podczas odbioru przesyłki?
- Przy odbiorze przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie przy kurierze,czy przesyłka nie nosi uszkodzeń zewnętrznych widocznych gołym okiem.
Jeśli tak owe lub inne uszkodzenia maja miejsce należy koniecznie spisać protokół w obecności kuriera.
Ze względu na dużą ilość płytek,nie jest możliwe sprawdzenie każdej płytki z osobna,dlatego też dajemy klientowi 24 godziny na dokładne sprawdzenie towaru i przesłanie do nas ewentualnej reklamacji.
-
12. W jaki sposób rozpatrujemy reklamacje dotyczące uszkodzeń płytek?
- Uszkodzone płytki wymieniamy na nowe lub zwracamy za nie pieniądze.Wszelkie reklamacje staramy się rozpatrzyć w jak najszybszym terminie.
-
13. W jaki sposób powinienem złożyć reklamację?
- Reklamacja może być złożona pisemnie na adres Sprzedawcy (FIRMA HANDLOWA "GABI" ĆWIKLIŃSKI MAREK w spadku, ul. Wspólna 105, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski), pocztą elektroniczną lub osobiście pod wskazanym wyżej adresem.
Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji oraz zdjęć reklamowanego towaru.
-
14. Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
- Koszt dostawy jest wyliczany automatycznie dla państwa zamówienia podczas składania zamówienia, więcej szczegółów w zakładce transport.
Ceny kosztów dostawy nie dotyczą płytek korzylius oraz płytek innych producentów o wymiarach 179,8x23 ,149,8x23 oraz 1198x1198
W celu ustalenia kosztów dostawy tych płytek prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy celem ustalenia indywidualnego kosztu dostawy.
-
15. Czy muszę zakładać konto żeby złożyć zamówienie?
- Nie. Możesz złożyć zamówienie nie zakładając konta na naszej stronie. Jednakże zachęcamy do założenia konta na plytki24.pl.
-
16. Czy mogę liczyć na rabat?
- Niestety nie, ponieważ towary sprzedajemy na bardzo niskiej marży.
-
17. Jakim samochodem zostanie dostarczone zamówienie?
- Dostawy są realizowane samochodami ciężarowymi o wadze znacznie powyżej 3,5 tony co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy!