Reklamacje

1.Przy odbiorze towaru klient ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki oraz jej zgodność z dokumentami przewozowymi lub innymi załączonymi dokumentami.
2.Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu bądź zawartości przesyłki zaleca się aby zostały opisane w protokole lub na liście przewozowym w obecności kuriera i przez niego podpisane.
3.Przy odbiorze zaleca się sprawdzić czy paleta nie posiada zewnętrznych śladów uszkodzeń widocznych gołym okiem tj.zerwanej folii,nie jest przechylona itp
4.Jeśli stan wizualny palety/przesyłki nie budzi zastrzeżeń to klient powinien umieszczenia na liście przewozowym adnotacji "Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia,nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń"
5.Jeśli stan przesyłki budzi zastrzeżenia Kupujący powinien powiadomić Sprzedawcę niezwłocznie, w jak najkrótszym terminie. Może przy tym skorzystać z poniższego formularza reklamacyjnego.
6.Sprzedawca w celu rzetelnego rozpatrzenia reklamacji może wnioskować do kupującego o zdjęcia uszkodzonego towaru, kopii listu przewozowego oraz innych danych pozwalających rozpatrzyć reklamację.
7.Wady jawne, typu kalibracja czy odcień, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem w terminie 7 dni od dostawy
8.Prosimy pamiętać iż zdjęcia mogą być wyświetlane w innej kolorystyce, odcieniu oraz nasyceniu barwami w zależności od używanego typu monitora. Nasze zdjęcia produktowe zostały wykonane w określonych,
specjalistycznych warunkach oświetleniowych, które w normalnych warunkach użytkowania mogą być niemożliwe do odtworzenia, co może determinować różnice pomiędzy wyglądem realnym produktów a prezentowanymi zdjęciami w naszym serwisie.
9.Proszę pamiętać, że ze względu na specyfikację produkcji płytek ceramicznych nie przyjmujemy zwrotów nadwyżek płytek. Każda partia płytek ma inny odcień (może być delikatniej jaśniejsza bądź ciemniejsza) ze względu na te różnice i dbałość o przyszłych Klientów, nie możemy przyjmować zwrotów nadwyżek.


>> Formularz odstąpienia od umowy – (do pobrania)