Szanowny Gościu, Szanowny Kliencie, sprawdź w jaki sposób FH GABI Ćwikliński Marek, czyli administrator Twoich danych osobowych, zbiera je i przetwarza. Pamiętaj o prawach jakie Tobie przysługują.

Dlaczego wyświetlamy tę wiadomość?

Od dnia 25 maja 2018 obowiązujeRODO czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Jest to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Nakłada ono na nas obowiązek jasnego i zrozumiałego poinformowania Państwa o naszej polityce zbierania i przetwarzania danych osobowych.

Nie musisz akceptować żadnych zgód czy też zmian, wystarczy, że zapoznasz się z informacjami poniżej.



JAK CHRONIMY I PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

Zapewniamy, że traktujemy dane osobowe ze szczególną starannością i przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności.
  • Twoje dane osobowe gromadzimy i przetwarzamy jako Sprzedawca (FH GABI Ćwikliński Marek) będący jednocześnie Administratorem danych osobowych.
  • Kontakt w sprawie danych osobowych: Firma Handlowa "GABI" Ćwikliński Marek, ul. Wspólna 105, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski; adres do korespondencji e-mail biuro@plytki24.pl.
  • Podając dobrowolnie swoje dane masz prawo dostępu do ich treści, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do zgody akceptacji w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że odmowa podania danych lub ograniczenie ich przetwarzania może uniemożliwić udział w Promocji lub wydanie nagród.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji zamówień i nie będą przetwarzane w innych celach, nie będziemy również ich używać do profilowania.
  • Dane osobowe przechowujemy wyłącznie na terenie EOG.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017. poz. 1219 t.j.).
  • Pamiętaj, że masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Przejdź do serwisu
Telefon Tel.:   41 272 55 90
Telefon kom. Tel Kom.: 660 981 634
pn.-pt.:
sobota:
8:00 - 17:00
8:00 - 13:00

Adres E-mail E-mail: FORMULARZ 24h

Moje Konto
Koszyk Pokaż Koszyk
Produktów w Koszyku: 0
Razem: 0.00zł
Złóż zamówienie

7360 zaufanych opinii
Szybka dostawa
Skuteczno¶ć zamówień

Reklamacje


Reklamacje
1.Przy odbiorze towaru klient ma obowiazek sprawdzenia stanu przesylki oraz jej zgodnosc z dokumentami przewozowymi lub innymi zał±czonymi dokumentami.
2.Wszelkie zastrzeżenia odnosnie stanu badz± zawartosci przesylki zaleca się aby zostały opisane w protokole lub na liscie przewozowym w obecnosci kuriera i przez niego podpisane.
3.Przy odbiorze zaleca się sprawdzic czy paleta nie posiada zewnetrznych sladow uszkodzen widocznych golym okiem tj.zerwanej folii,nie jest przechylona itp
4.Jesli stan wizualny palety/przesylki nie budzi zastrzezen to klient powinien umieszczenia na liscie przewozowym adnotacji"Towar przyjeto warunkowo bez sprawdzenia,nie stwierdzono zewnetrznych uszkodzen"
5.Jeśli stan przesyłki budzi zastrzeżenia Kupuj±cy powinien powiadomić Sprzedawcę niezwłocznie, w jak najkrótszym terminie. Może przy tym skorzystać z poniższego formularza reklamacyjnego.
6.Sprzedawca w celu rzetelnego rozpatrzenia reklamacji może wnioskować do kupuj±cego o zdjęcia uszkodzonego towaru, kopii listu przewozowego oraz innych danych pozwalaj±cych rozpatrzyć reklamację.
7.Wady jawne, typu kalibracja czy odcień, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem w terminie 7 dni od dostawy
8.Prosimy pamiętać iż zdjęcia mog± być wyświetlane w innej kolorystyce, odcieniu oraz nasyceniu barwami w zależności od używanego typu monitora. Nasze zdjęcia produktowe zostały wykonane w określonych,
specjalistycznych warunkach oświetleniowych, które w normalnych warunkach użytkowania mog± być niemożliwe do odtworzenia, co może determinować różnice pomiędzy wygl±dem realnym produktów a prezentowanymi zdjęciami w naszym serwisie.
9.Proszę pamiętać, że ze wzgledu na specyfikację produkcji płytek ceramicznych nie przyjmujemy zwrotów nadwyżek płytek. Każda partia płytek ma inny odcień (może być delikatniej jaśniejsza b±dź ciemniejsza) ze względu na te różnice
i dbałość o przyszłych Klientów, nie możemy przyjmować zwrotów nadwyżek.
>> Formularz odst±pienia od umowy – (do pobrania)




FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI
I. Dane Reklamuj±cego
Imię i nazwisko / Firma:
Adres:
Tel 1.:
Tel 2.:
e-mail:
II. Dane zakupionego towaru
Data zakupu towaru: np.01.01.2010
Data odbioru towaru:
Numer F-Vat lub zamówienia:
III. Dane dotycz±ce zgłoszonej wady
Data wykrycia wady:
Data zgłoszenia wady:
IV. Opis wady:
Sprawdz status swojejgo zamówienia.
Wpisz 16 cyfrowy numer zamówienia:
Copyright © plytki24.pl 2017
Wszelkie prawa zastrzeżone
Oferujemy wyposażenie łazienek, płytki ceramiczne takich firm jak Opoczno ,Ceramika Paradyż Tub±dzin, Cersanit ,Nowa Gala, ... Istniejemy ponad 14 lat, więc mamy duże do¶wiadczenie w sprzedaży płytek ceramicznych, zaufało nam już wielu klientów. Sklep internetowy Plytki24.pl zaprasza do zakupu: Terakota, Glazura, Gres, Płytki Łazienkowe, Płytki Kuchenne, Płytki Salonowe, Płytki ceramiczne, Płytki Podłogowe, Płytki Tarasowe, ... Największy wybór Glazury i Terakoty!! Kup tanio Płytki ceramiczne!! Wszelkie znaki towarowe znajduj±ce się na niniejszej stronie użyte zostały jedynie w celach informacyjnych. Sprzedaj±cy o¶wiadcza, że nie ma żadnych szczególnych zwi±zków gospodarczych z wła¶cicielami praw do tych znaków towarowych. Zaznacza również, że nie jest ich oficjalnym dystrybutorem (z wył±czeniem produktów firmy Tub±dzin).